שאלות ותשובות - אודות fixx

מה זה fixx ?

fixx הוא שירות לבעלי אתרי WordPress, הזקוקים לסיוע עיצובי או פיתוחי באתרים שלהם. המעצבים והמפתחים שלנו מתמחים ב- WordPress ויטפלו עבורכם במשימות קטנות, במחיר קבוע של 350 ₪ + מע"מ למשימה. משימה קטנה היא כל משימה שאורכת למומחים שלנו עד שעה עבודה.

משימות WordPress קטנות הן משימות שאורכות למומחים שלנו עד שעה עבודה. משימה קטנה יכולה להיות משימת עיצוב או משימת פיתוח. דוגמאות למשימות נפוצות: עדכון בתבנית האתר, הוספת עמודים, הוספת תפריטים, התקנת תוספים וכו׳.

ראשית, ניתן תמיד להתייעץ איתנו באמצעות טופס יצירת קשר. במידה והמשימה שהגשתם לנו אמורה לארוך יותר משעה, ניידע אתכם, ובמידת הצורך נזכה אתכם על הזמנתכם במלואה.

 

במשימות WordPress קטנות יכולות להיכלל משימות של שינויים בתבנית האתר, הוספת עמודים, הוספת תפריטים, התקנה של תוספים, הגדרת Payment Gateway ועוד.

במידה ואנו מקבלים משימה שלהערכתנו תארך יותר משעה, נעדכן אתכם בכך. אפשרות אחת היא שנציע לכם לחלק את המשימה שביקשתם למספר משימות. לחלופין, תוכלו לקבל החזר מלא ומיידי על התשלום שביצעתם.

על תהליך ההזמנה

ראשית, אתם מזמינים את השירות בחנות שלנו. בעת ההזמנה תתבקשו לתת לנו את כתובת האתר שלכם ואת תיאור המשימה שלכם. מייד לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו מאיתנו מייל עם הנחיות למתן גישה למומחים שלנו לאתר.

במהלך ההזמנה נבקש מכם את כתובת האתר, תיאור המשימה, גישה לממשק הניהול של האתר וכן מידע נוסף שיתכן ונזדקק לו, בהתאם למשימה שלכם (מלל, תמונות, הנחיות מיוחדות). התקשורת עימנו הינה באמצעות מייל, והמומחה שיוקצה לטיפול במשימה שלכם יהייה עימכם בקשר רציף.

במידה ואינכם בטוחים, ביכולתכם ליצור עימנו קשר בטופס יצירת קשר. תארו את המשימה שלכם, ונחזור אליכם בהקדם עם חוות דעת לגבי מידת התאמת המשימה למשימות הקטנות שלנו.

 

התשלום הינו באמצעות כרטיס אשראי. אל דאגה! בשלב ראשון אנחנו רק מקבלים אישור על תקינות האשראי אך בפועל חשבון האשראי שלכם יחוייב רק לאחר סיום ביצוע המשימה. במידה ומכל סיבה שהיא המשימה שלכם לא תטופל על ידינו, חשבון האשראי שלכם יזוכה במלואו.

ניתן, כמובן, להזמין מאיתנו יותר ממשימה אחת, אנו ממליצים לכתוב לנו את כל המשימות שברצונכם לבצע באתר אך להזמין תחילה משימה אחת, אנחנו נאמוד את סך כל העבודה ונעדכן אתכם בהתאם.

על תהליך ביצוע המשימה

לאחר התשלום תקבלו מאיתנו מייל עם הנחיות למתן גישה למומחים שלנו לאתר שלכם. אנו מקצים למשימה שלכם מומחה, ובעת הצורך הוא יהייה איתכם בקשר באמצעות מייל. לאחר שהמשימה תושלם, אתם תתבקשו לבדוק את תוצאות העבודה שלנו ולאשרן. לאחר האישור, השינוי יפורסם לאתר שלכם, ומלאכתנו תמה.

לאחר הזמנתכם, תקבלו מאיתנו מייל עם הנחיות למתן גישה עבורנו לממשק הניהול של האתר שלכם. לנוחיותכם מצורפות ההנחיות גם כאן:

  1. היכנסו לממשק הניהול של האתר שלכם ב- WordPress
  2. בתפריט לוח בקרה ליחצו על משתמשים
  3. ליחצו על משתמש חדש בראש הדף
  4. במסך שייפתח הקלידו את כתובת האימייל support@wordpress.fixx.co.il

אנו נקבל מייל עם פנייתכם ונוכל לגשת לממשק ניהול האתר שלכם.

 

השירות שלנו מבוסס על מומחים המבצעים את המשימות בזמן הנוח להם, שאינו בהכרח בשעות העבודה המקובלות. זאת על מנת לאפשר את המחיר האטרקטיבי שלנו, וכן לאפשר לנו השלמה של כל משימה תוך 48 שעות. אנו מודים לכם על הבחירה בשירות שלנו כל פעם מחדש. אם בכל זאת תרצו לשמוע את קולנו אתם מוזמנים ליצור קשר.